Kedves diákok!

Szeretettel köszöntünk a 2020-as pótérettségi felkészítő online tanfolyamon. 36 tételt dolgoztunk ki számotokra, amelyeket az alábbi lépéseket követve bárhonnan, bármikor el tudtok érni a Tanlet alkalmazásban. A tananyag átismétlése alkalmával lehetőségetek nyílik személyes vagy csoportos mentorációra.

Sok sikert kívánunk!

A mellékelt űrlapot kitöltve jelentkezhetsz a projektbe. Ne feledd telefonszámodat megadni ahhoz, hogy mihamarabb fölvehessük veled a kapcsolatot, valamint azon Hargita megyei tanintézményt is, amelyben tanulmányaidat végezted. Néhány rövid lépést követve segítünk beregisztrálni és már el is kezdheted a pótérettségi felkészítőt. Amennyiben mentor-tanárodtól már megkaptad emailben a meghívót, csak az alábbi két videóban elmagyarázott lépéseket szükséges követned.

Hogyan regisztráljak?

Hogyan tanulhatok?

Tanulj bármikor, bárhonnan, bármilyen eszközről! Ha asztali számjtógépen vagy laptopon szeretnél tanulni, válaszd a webalkalmazást. Ha úgy gondolod kényelmesebb telefonról vagy tabletről csatlakoznod, egyszerűen töltsd le a Tanlet Androidra vagy iOS-re fejlesztett alkalmazást.

0
kidolgozott tételt találsz a Tanlet alkalmazásban
  • 01. Trăsături ale genului liric

  • 02. Particularitățile unui text narativ aparținând lui Costache negruzzi. (Alexandru Lăpușneanul)

  • 03. Trăsături ale romantismului

  • 04. Particularitățile nuvelei psihologice. (Ioan Slavici: Moara cu noroc)

  • 05. Trăsături ale simbolismului

  • 06. Particularitățile unui text narativ aparținând lui Liviu Rebreanu (Ion)

  • 07. Trăsături ale modernismului

  • 08. Particularitățile unui text narativ aparținând lui Mihail Sadoveanu (Baltagul)

  • 09. Trăsăturile neomodernismului

  • 10. Particularitățile unui roman balzacian (George Călinescu: Enigma Otiliei)

  • 11. Trăsăturile tradiționalismului

  • 12. Particularitățile unui roman subiectiv, de analiză psihologică (Camil Petrescu: Ultima
    noapte de dragoste, întâia noapte de război)

  • 13. Trăsăturile realismului

  • 14. Particularitățile unui text narativ aparținând lui Marin Preda (Moromeții)

  • 15. Trăsăturile genului epic

  • 16. Particularitățile unui basm cult (Ion Creangă: Povestea lui Harap-Alb)

  • 17. Prezintă perspectiva narativă din fragmentul dat

  • 18. Particularitățile unui text poemic de Mihai Eminescu (Luceafărul)

  • 19. Modalități de caracterizare a personajului (Lică din Moara cu noroc)

  • 20. Particularitățile unui text poetic de George Bacovia (Plumb)

  • 21. Trăsăturile genului dramatic

  • 22. Particularitățile unui text poetic de Tudor Arghezi (Testament)

  • 23. Trăsăturile comediei

  • 24. Particularitățile unui text poetic de Lucian Blaga (Eu nu strivesc corola de minuni a lumii)

  • 25. Rolul notațiilor autorului în Sosesc deseară de Tudor Muşatescu
  • 26. Particularitățile unui text poetic de Ion Barbu (Riga Crypto și Lapona Enigel)
  • 27. Rolul dialogului din fragment (Mihail Sebastian: Jocul de-a vacanţa)
  • 28. Particularitățile unui text poetic de Nichita Stănescu (Leoaica tânără, iubirea)
  • 29. Rolul verbelor la timpul prezent al modului indicativ

  • 30. Particularitățile unui text poetic de Ion Pillat (Aci sosi pe vremuri)
  • 31. Rolul verbelor la timpul perfect compus al modului indicativ
  • 32. Particularitățile unui text dramatic aparținând lui Ion Luca Caragiale (O scrisoare pierdută)
  • 33. Rolul verbelor la modul conjunctiv și modul condițional-optativ
  • 34. Particularitățile unui text dramatic aparținând lui Marin Sorescu (Iona)
  • 35. Rolul procedeelor stilistice/ figurilor de stil din fragment: „Inscripție pe o ușe” de T. Arghezi

  • 36. Particularitățile unui text narativ de Mircea Eliade (Maitreyi)